Turul pakutakse multifunktsionaalseid POS süsteeme, mis töötavad hästi paljudes tööstusharudes, eriti teenuste osutamise sektorites, nagu toidu- ja joogisektor, hotellitööstus, jaemüügipunktid. Need ettevõtted nõuavad palju enamat kui lihtsalt projekti planeerimise funktsioone ja näiteks CompuCash on oma tooted välja töötatud just nende sektorite spetsiifilisi vajadusi silmas pidades.
Vaatame mõningaid unikaalseid POS süsteemi funktsioone, millest need sektorid kasu võivad saada.
Restoranid, baarid ja ööklubid
Tellimuste vastuvõtmine laua taga, korruseplaanidest ülevaate omamine, köögitellimuste haldamine, retseptide ja arvutuste koostamine, käikude märgistamine ja arvete jagamine pole kunagi olnud lihtsam kui CompuCash POS süsteemiga, mis on kohandatud restoranidele, kohvikutele, baaridele, ööklubidele ja muudele toiduga tegelevatele ettevõtetele. Vaatame mõningaid funktsioone, mis selle ärivaldkonna jaoks on kõige rohkem olulised.
Tootepaneeli nuppude määratlemine
Hallake POS süsteemis kuni 40 000 programmi, kasutades üle 2000 tootemuutuja ja parameetri. Kuna selles tarkvaras peab olema lihtne navigeerida, on sellel hea, intuitiivne ja kasutajasõbralik disain. Kõik menüüelemendid on hõlpsasti kättesaadavad, nii et klient kogeb kiiret ja tõrgeteta teenindust ka siis, kui teie menüü on täis erinevaid esemeid.
Reaalajas kontroll
Ärijuhina tahad olla toimuvaga kursis. POS süsteem pakub infopaneele, mis töötavad mis tahes Microsoft Windowsi, Androidi või iOS-i seadmes, hoiavad teid liikvel olles kursis. Te ei pea olema oma töölaua külge aheldatud, et mõista, kuidas teie ettevõttel läheb. Pilvepõhised lahendused pakuvad reaalajas värskendusi.
Video integreerimine
Turvalisus on oluline. Saate valida, kas teie POS-seadmel on videovalve, et saaksite jälgida reaalajas sularahapositsioone kõikjal, kus soovite.
Digitaalne e-menüü ja nutikas tellimine
See ohutusmeede muutub üha populaarsemaks. QR-koodid võimaldavad klientidele kontaktivaba, puutevaba menüü vaatamist ja tellimist. See aitab inimestel distantsi hoida, kuid muudab ka tellimisprotsessi kiiremaks ja võib isegi põhjustada vähemate ettekandjate vajaduse, kuna nutika tellimise korral saavad inimesed ise tellida.
Märkige menüükäigud ja jagage arveid
POS-tarkvara aitab ettekandjatel hallata tellimusi ja jagada arveid, et tehingud oleksid lihtsad. Klientide seisukohast aitab see tõsta teenindustaset.
Võrguühenduseta / võrgutugi
Kas pilvepõhine tarkvara on piisavalt usaldusväärne? Mis juhtub, kui Interneti-ühendust pole? Ärge muretsege, saate kogu müügiprotsessi salvestada turvalistesse krüptitud andmetesse, millele on juurdepääs isegi võrguühenduseta. POS-tarkvara peaks olema loodud töötama nii võrgus kui ka väljaspool seda, nii et ühenduvusvead ei segaks ettevõtte juhtimist.
Müügikampaaniad
Ressursiplaneerimine aitab viia sisemisi protsesse joonde, kuid oluline on mõelda ka lõppkliendile ja sellele, kuidas saaksite talle paremaid kogemusi luua. Ressursiplaneerimise tarkvara, mis on kohandatud restoraniettevõtetele, võimaldab teil luua müügikampaaniaid ja allahindlusi. See on hea viis, kuidas näidata oma püsikliendile, kui palju neid hinnatakse! Samuti võivad reklaamid aidata teil müüa esemeid, mis muidu tekitaksid jääke.
Tarneagregaatorid
Toidu koju tellimine on viimase paari aasta jooksul kõvasti kasvanud ja tundub, et see jätkub. Kliendid hindavad mugavust süüa restoranikvaliteediga toitu ilma vajaduseta kodust lahkuda. See on tekitanud restoranidele lisatööd, kuna nüüd tuleb hallata nii veebitellimusi kui ka kohapealseid tellimusi.
Integreeritud veebipõhine tellimine täiustab teie toidu kohaletoimetamise protsessi, kuna tellimused jõuavad köögipersonalini kohe – vahendajaid pole vaja! Nii saate kõiki tellimusi käsitleda ühes tsentraliseeritud süsteemis ja hoida ressurssidel paremini silma peal.
Hõivatuse ülevaade ja statistika
Targad äriotsused põhinevad tavaliselt täpsetel andmetel. Üks parimaid võimalusi andmete kogumiseks ja analüüsimiseks on POS süsteemi ressursside planeerimise tarkvara. Erinevad aruandlusvalikud tagavad, et aruandlus vastab teie kui ettevõtja vajadustele.
Millistel aegadel on inimesed teie ettevõtet kõige rohkem külastamas? Kas teil on alati piisavalt töötajaid, et ooteaeg oleks mõistlik? Millised on menüüs kõige populaarsemad toidud? Võib-olla on aeg mõnda vähem populaarset rooga ümber teha ja proovida hoopis uusi? Täpsed andmed ressursside kohta aitavad teil neid nüansse mõista ja vastavalt otsuseid teha. Kuhu eraldada rohkem ressursse või milliseid ressursse saab vabastada muude projektide jaoks.
Kliendiandmete registreerimine
Kliendiandmed on kõige väärtuslikum ressurss. POS tarkvara võimaldab teil tehinguid jälgida, analüüsida ja prognoosida, kasutades põhjalikku müügistatistika analüüsi. Nii saate aru, mida teie kliendid ostavad, mis on ühe kliendi äriline väärtus ja kuidas teie reklaamid toimivad.
Projektijuhtimises võivad need reaalajas olevad andmed oluliselt muuta. Pole vaja ennustada, mida klient soovib. Teie äriotsus võib põhineda tegelikel andmetel.
Veebipõhine broneerimisvõimalus
Kuna kliendid hindavad mugavust üha enam, siis internetis laudade broneerimise võimalus võib anda ärile väga palju juurde. Nii saate eduka restoranina parema ülevaate sellest, mida võite lähinädalatel ja võib-olla isegi kuudel oodata. Kui kõik lauad on broneeritud – suurepärane! Kui näete, et broneeringuid on liiga vähe, võite mõelda kampaaniale või eripakkumisele, et oma restoran täita. See aitab teil oma ressursse vastavalt planeerida, suurendades nende tõhusust.
Kliendihaldus ja e-kirjad
Kui valite veebipõhise broneerimisvõimaluse, on vajalik ka side automatiseerimine. Kinnitused, kokkuvõtted või teated saadetakse ja salvestatakse kliendile automaatselt e-posti teel. See aitab parandada klienditeenindust.
Spordiklubid, spaad ja vaba aeg
Spordiklubide, spaade ja puhkerajatiste tõrgeteta toimimiseks on vaja liikmekaarte, kasutajapiiranguid, kalendri- ja veebirakendust, treeningruumide haldamist ja lepingute haldamist – kõike seda, mida ressursside planeerimise tarkvara suudab pakkuda.
Koolitusruumide haldamine
Ressursiplaneerimist – koolitusruumid, koolitajad, varustus, osalejate arv – saab hõlpsasti hallata kohandatud tarkvaraga. Nii ei pea te muretsema ülebroneerimise pärast ja teie meeskond teab, milline on nende ajakava ja kus nad teatud ajal olema peavad.
Kalender ja veebikalender
Kalendrivaade on kasulik nii teie meeskonnale kui ka klientidele. Kui lubate online-broneeringu, saavad kliendid broneerida eelistatud aja ilma, et nad peaksid asutusse helistama ja telefoni teel ühist aega leidma. See säästab kliendi aega ja ettevõtte raha, kuna võib-olla vajate vähem administraatoreid, kuna kliendid saavad end ise teenindada.
Lepingute haldamine
Määrake lepingu parameetrid dokumentides, mida saab igal ajal välja saata või printida. Lepingud ja kokkulepped on olulised ressursid, mis peavad olema juurdepääsetavad, kuid ka turvaliselt kaitstud.
Integreeritud läbipääsusüsteem
Saate anda klientidele juurdepääsu ainult neile ruumidele, mida nad vajavad. Integreeritud läbipääsusüsteem võimaldab pakkuda isegi iseteenindust: liikmed saavad end jõusaali või muusse rajatisse registreerida. Kiip- või liikmekaardid on isikliku juurdepääsuõigusega.
Jaekaubanduspoed
Dünaamiline hinnasildi disain koos müügiaruandluse ja -vastutusega, iseteenindus, mitme vöötkoodi tehnoloogia tugi on vaid mõned funktsioonid, mida ressursihaldustarkvara jaekauplustele pakub. Et muuta oma kaupluse tarbimine veelgi moodsamaks, saab kogu süsteemi panna töötama võttes abiks näiteks päikesepaneelid.
Erinevate vöötkooditehnoloogiate tugi
Toetatud on kõige populaarsemad skannerite tüübid, sealhulgas QR- ja kaaluribakoodid. See muudab tooteteabe lugemise ja laoseisude jälgimise palju lihtsamaks.
Kriitilised ladustamiskoguste piirangud ja tellimine
Juurdepääs täpsetele laoseisudele, kasutades ladustamissüsteemi, mis mõõdab laokoguseid. See aitab teie meeskonnal tellida õigeaegselt täiendavaid esemeid. Saate määrata kriitilise laokoguse ja süsteem teavitab teid selle taseme saavutamisest. Nii on teil piisavalt aega kaupade juurdetellimiseks ja need ei saa otsa.
Andmeterminalid
Aeg-ajalt, isegi kui haldate oma laoruumi hästi, peate aeg-ajalt inventuuri tegema. Kaasaskantavad andmeterminalid aitavad teil varusid lugeda ja kontrollida igal sammul. Nii teate täpselt, mis teil laos on.
Parem toodete rühmitamine
Oma ettevõttele parema hinnangu saamiseks rühmitage tootevaru tüübi, värvi, suuruse ja muu järgi. See aitab mõista, millised kaubad on enimmüüdud ja mille realiseerimiseks võib vaja minna reklaami.
Tarnija hinnakokkulepped
Määratlege vastavad hinnakokkulepped oma (elektri) võrgu iga toote ja tarnijate baasi jaoks. Tarkvara hoiab kogu olulise teabe ühes ligipääsetavas pilvepõhises süsteemis.